The Advisor tipsar: planera din shopping

Om man som jag (och förmodligen de flesta andra) har en begränsad klädbudget, så krävs lite planering. Det sämsta du kan göra är att shoppa planlöst. Sitt ner en stund och fundera över vilka specifika plagg du vill ha i sommar, innan du sticker ut. Här är några (budgetvänliga) plagg jag kommer köpa:


1) Maxiklänning (Lindex). Lyckades inte hitta nån förra året, och nu har jag fastnat för denna svarta.
2) Playsuit (Topshop). Ännu ett plagg jag sneglade på förra året, men var osäker på.
3) Jeansshorts (Gina Tricot). De ska vara korta, men inte hotpantskorta. Tycker de här ser lagom ut.
4) Sommarklänning (Topshop). Detta plagg kan man inte ha för många av. Topshop har grymt mycket fina i år!
5) Chinos (Ellos). Köpte ett par beige förra året och i år blir det korall. Perfekt om det är lite kallt.
6) Jeansjacka (Gina Tricot). Letade ihjäl mig förra året och nu verkar det finnas ett överflöd.

Vad tänker ni satsa på?

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

2010-05-17 @ 15:29:49
Postat av: simone

uuurläckert!

2010-05-29 @ 13:26:03
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0